donderdag 26 november 2015

Decoratief

Hallo Allemaal,
 
Na weer een tijdje stilte hier ben ik er opnieuw, maar stilzitten heb ik niet gedaan.
Bedankt voor alle leuke reacties op mijn laatste kaarten, zowel hier als op HJ
 
Deze keer toon ik enkele home decoraties die ik gemaakt heb, als eerste iets wat ik voor mijn zoon en schoondochter heb gemaakt voor de trouwdag.  In plaats van een kaart te maken kwam ik samen met mijn man op een ander idee. Was wel wat werk aan, en na enkele dagen zweten, is dit dan het resultaat.  En dan volgt er nog een opgepimpte kaasplank en een notaboekje.
 
 Gebruikt materiaal :
Houten huwelijksdecoratie gekocht bij AVA
 
Gebruikte materialen voor versiering :
Voor de bruid : satijnen stof voor de onderrok, kant voor rok, bovenstuk en sluier
lint voor in de lenden, parelketting boven op de sluier
 
Voor de bruidegom :  hemd, strikje en maatpak gemaakt uit papier, eerst met stof
geprobeerd, maar het resultaat kwam niet goed.
Verder nog wat bloemen ter versiering
 
Gebruikte materialen :
 
Houten kaasplank
Divers design papier, (weet niet meer uit welke blokjes)
Vlinders en Doily onder afbeelding zijn mal van Joy
Afbeelding gevonden op internet
Viooltjes komen uit een lap stof
Metalen hoekje en vlinder zijn van Scrap Unlimited
Plakparels en lint.
 
Gebruikte materialen :
 
Vierkante notablok
Design papier van Quality Papers
Magnolia afbeelding ingekleurd met distress inkt en uitgedrukt met een Spellbinder mal
Honingraat is softboard van dutchdoobadoo
Kant, lint, bloemen, plakparels, houten zon, vlinders en lettertjes en ook een metalen embelishment vlinder
 
Fijne dag iedereen
Groeten
Karinne

5 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige creatie heb je gemaakt voor het bruidspaar groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG Karina, the wedding couple is absolutely beautiful!! I bet your son and daughter in law will love it! The cheeseboard and card are also gorgeous.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal heel erg mooi uit. Flink uitgepakt hoor. Mooi!!!
    Gr anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal hele mooie stukjes Karin, zullen ze blij mee zijn.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie creaties heb je gemaakt vooral dat bruidspaar vind ik leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om langs te komen en een fijne reactie na te laten

Tot de volgende keer