donderdag 11 december 2014

Diverse kaartjes

Hallo Allemaal,
 
Bedankt weer om naar mijn kerstornament te komen zien en voor de leuke reacties.
 
Ja, het is wel wat stil geweest van aan mijn kant, maar ik ben wel niet stil blijven zitten.
Ik werd gevraagd enkele kaarten te maken, rechthoekige, (want hier moet een vierkante omslag voor het binnenland dubbel gefrankeerd worden en dat wil niet iedereen), weinig franjes en zonder tekst . Hieronder zie je dan het resultaat.






Gebruikte materialen :
 
Maja Design papier en design papier van Action
Diverse mallen van MD en Joy
Takkenpons van Martha Stewart en bladpons van NS
3D afbeeldingen van Morehead, Le Suh en Nel van Veen
Stoelen in tuin zijn plaatje van internet
Kant, bloemen, parels en houten vogeltjes en vlinders
 
Fijne dag iedereen
Groeten
Karinne

3 opmerkingen:

  1. Hallo Karinne,
    Ik miste je al wel hoor ... maar wat een prachtige kaartje zie ik nu verschijnen ... mijn geduld is beloond hoor ! Het zijn stuk voor stuk weer geweldig mooie kaartjes, afgewerkt weer tot in de .....
    Top hoor Karinne,
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn mooie kaartjes geworden,leuke kleurtjes ook ;ze zullen wel tevreden zijn hiermee
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Karinne,
    wat ben je ijverig geweest
    het resultaat mag er zijn leuke en mooi kaartjes
    Die More Heads zijn toch lieve plaatjes
    fijne dag
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om langs te komen en een fijne reactie na te laten

Tot de volgende keer