donderdag 18 september 2014

Mannen- en jongenskaart

Hallo Allemaal,
 
Bedankt weer voor de lieve reacties op mijn vorig kaartje.
Deze keer had ik een mannen- en een jongenskaart te maken, dit vind ik steeds moeilijker omdat je er niet veel versiering kunt op maken, bloemetjes zijn al uitgesloten (dat vind ik er niet op passen) en voor de jongenskaart vind ik dan de vintage wat te oud.
Nieuwsgierig wat jullie van de kaarten vinden.
Gebruikte materialen :
 
Basiskaart is mal van de Go Kreate serie
Joy (houtstructuur) en deco time design papier
Randmal gears van Joy en lantaarn van Tim Holz
Mal vlag van  Spellbinder
Houten raderwieltjes

Gebruikte materialen :
 
Design papier van deco time
Afbeelding is stansvel van hobby house
Filmstrip van Joy en hekje van MD
Houten cijfers en hondje
 
Fijne dag iedereen
Groeten
Karinne
 

4 opmerkingen:

  1. Prachtig Karinne!!! Beide geweldig mooi gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karinne het zijn alle twee weer toppie kaartjes, prachtig hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karinne. Wat maak je leuke kaarten. Ik ga je volgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend stoere mannen/jongenskaarten heb je gemaakt Karinne! Ontzettend knap, ik vind dat altijd zo moeilijk, haha.
    Ik ben via, via op je blog gekomen en heb even rondgesnuffeld. Wat veel moois!! Ben gelijk je volger geworden.
    Groetjes, Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt om langs te komen en een fijne reactie na te laten

Tot de volgende keer